Kubki reklamowe w marketingu marketów meblowych

Kubki reklamowe

Kubki reklamowe

Reklama i marketing to w dzisiejszych czasach bardzo ważne aspekty funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa czy jakichkolwiek innych instytucji. Są to czynności niezbędne dlatego że, we wszystkich branżach panuje obecnie niezwykle silna konkurencja. Każdy przedsiębiorca czyni wszystko, aby utrzymywać przy sobie tych dotychczasowych klientów oraz, co jeszcze ważniejsze, aby pozyskiwać nowych. W jakiej branży mamy do czynienia ze szczególnie intensywną konkurencją? Wydaje się, że takowa panuje wśród sklepów, w tym także marketów meblowych. Działaniem o charakterze marketingowym, które często one stosują, jest dystrybucja różnorodnych gadżetów reklamowych.

Poważne podejście do kwestii opisu tematu wymaga podania przykładu, którym mogą być kubki reklamowe. Są to gadżety bardzo popularne w marketingu ze względu na fakt, że charakteryzują się praktycznym zastosowaniem w sytuacjach życia codziennego, a także walorami wizualnymi, często dodatkami, itp.

Dochodząc w ten sposób do kwestii dystrybucji, warto stwierdzić, że dzieli się ona na dwie główne formy. Po pierwsze rozdawanie przechodniom na ulicach, po drugie rozdawanie na terenie samego marketu meblowego. Pierwsza forma to pozyskiwanie nowych klientów: rozdawanie odbywa się tam, gdzie można ich spotkać dużo, np. w centrach większych miast, w centrach handlowych, przy najbardziej ruchliwych skrzyżowaniach, itd. Druga forma, rozdawanie na terenie marketu, obejmuje tych, którzy już do tego marketu przybyli. Jest to zatem forma „podziękowania” za zaufanie i zaproszenie do powrotu, a także do dokonywania zakupów w danym markecie. Kubki reklamowe mogą być prezentem dołączonym do zakupu na konkretną kwotę, albo też rozdawane wszystkim, którzy przekroczą próg marketu.

Kubki reklamowe, jak wszystkie prawie gadżety reklamowe, najczęściej noszą nadruki promujące reklamodawcę – market meblowy w tym wypadku. Nadruki te to logo, nazwa marketu, a także liczne hasła reklamowe. Jeśli całość jest przygotowana w formie przyjaznej dla potencjalnych klientów, podnosi to znacząco atrakcyjność gadżetu reklamowego.